var pixel_id = parseInt("294250930907731");

Service si retur

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative: Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Daca tranzactia s-a efectuat cu cardul, dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de
politica acesteia.

Produse exceptate de la dreptul de retur:

Produsele fac parte din categoria produselor exceptate de la beneficiul legal de returnare in termen de 14 zile pentru contractele la distanta, conform prevederilor art. 16 din OUG nr. 34/2014 printre altele (punctul e) sunt furnizarea de produse silgilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.

Gamele de produse exceptate de la retur, din motive de igiena, daca sunt desigilate sunt urmatoarele (enumerare nelimitativa): aparate de tuns, aparate de ingrijire corporala, aparate de ingrijire a pielii, aparate de indepartare a parului, aparate de ingrijire a parului, periute de dinti electrice, aparate de purificare a aerului, pompe de san, tetine, biberoane, aparate aerosol, aspiratoare nazale, umidificatoare.

Garantie si conditii de acordare a garantiei:

Art 1. Societatea AROBS Transilvania Software asigura o garantie de 24 luni pentru produsul achizitionat care se acorda numai in urmatoarele conditii:

- prezentarea produsului si a accesoriilor intacte cu carcasa originala, fara urme de lovituri, inundari, desfaceri sau reparatii executate de catre personal neautorizat

- prezentarea garantiei in original, insotita de dovada achizitionarii produsului (factura sau chitanta)

- pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul prevazut la Art. 1 se reduce la aceasta durata

- produsele pot contine accesorii consumabile, garantia pentru aceste produse se reduce la durata medie de utilizare detaliata in manualul de utilizare al fiecarui produs

Art 2. Garantia isi pierde valabilitatea daca produsul s-a defectat datorita:

- nerespectarii instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, depozitare, cuprinse in documentatia care insoteste produsul

- greselilor de instalare si intretinere, accidentelor, neglijentei sau neatentiei in utilizare

- incendiilor si calamitatilor naturale

- umiditatii excesive, apei sau altor lichide care au patruns in aparat, indiferent de mijloc, atestate prin urme de lichid, oxizi, rugina, etc.

- caderilor, loviturilor, socurilor, deteriorarilor mecanice sau altor acte de violenta

vizibile chiar si pe carcasa, antena, acumulator sau incarcator

- folosirii de acumulatoare sau conectarii lasurse de curent neadecvate

- conectarii accesoriilor nerecomandate de producator si utilizarii de aplicatii (software) nerecomandate de producator

- socurilor termice sau electrice

Art 3. Aducerea la conformitate a produsului se va face intr-un termen de maxim 15 zile calendaristice, in primul rand prin repararea produsului sau prin inlocuire in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.

Art 4. Garantia curge de la data vanzarii produsului si se prelungeste cu timpul scurs de la data inregistrarii reclamatiei defectiunii aparatului pana la data repunerii in functiune a acestuia si notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului de catre consumator.

Art. 5. Cumparatorului i-a fost probata fost probata functionarea corespunzatoare a produsului si i s-a explicat modul de utilizare. Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta manualului de utilizare in limba  romana si a declaratiei de conformitate. Utilizatorul are obligatia de a citi si respecta instructiunile de instalare/utilizare descrise in manualul de utilizare al produsului.

Procedura de service:

  • se trimite un e-mail de informare pe adresa de e-mail service@arobs.ro
  • acest e-mail va trebui sa contina: marca produsului, model, serie de identificare, defect reclamat, adresa de ridicare a coletului, persoana de contact si numar de telefon
  • la adresa specificata se va trimite firma de curierat rapid agreata pentru a ridica produsul si a-l aduce in service.
  • coletul va trebui sa contina certificatul de garantie in original si o copie dupa bon fiscal / factura de achizitie. Incarcatoarele produselor sunt, de asemnea, necesare.

Termenul de aducere la conformitate este de 15 zile, incepand cu data la care am fost anuntati de produsul defect. Nu se trimit colete fara a se face instiintare catre Unitatea service, deoarece acestea vor fi refuzate. Nu se trimit colete cu alte firma de curierat rapid, cu plata la destinatie, deoarece acestea vor fi refuzate.

Procedura retur:

Se trimite un e-mail de informare pe adresa de e-mail service@arobs.ro sau se apeleaza unul din numerele de telefon 0364 730 907/0730 250 052.

Acest e-mail va trebui sa contina: marca produsului, modelul produsului, seria de identificare, motivul returului (daca se doreste).

Se trimite coletul pe adresa Sapatorilor, nr. 5 Cluj-Napoca, prin orice firma de curierat rapid (exceptie facand Posta Romana); costul transportului trebuie asigurat de cumparator.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi etc, aspecte care se aplica atat pentru produs si accesorii, cat si pentru ambalajul original).

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii produselor de catre comparator.

Pentru produsele exceptate de la dreptul de retur:

Produsele fac parte din categoria produselor exceptate de la beneficiul legal de returnare in termen de 14 zile pentru contractele la distanta, conform prevederilor art. 16 din OUG nr. 34/2014 printre altele (punctul e) sunt furnizarea de produse silgilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.

Gamele de produse exceptate de la retur, din motive de igiena, daca sunt desigilate sunt urmatoarele (enumerare nelimitativa): aparate de tuns, aparate de ingrijire corporala, aparate de ingrijire a pielii, aparate de indepartare a parului, aparate de ingrijire a parului, periute de dinti electrice, aparate de purificare a aerului, pompe de san, tetine, biberoane, aparate aerosol, aspiratoare nazale, umidificatoare.

Puteti solicita returul de produse in termen de 48 de ore de la receptie (pentru contractele la distanta) in urmatoarele cazuri:

-  Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. 

-  Produs nefunctional/deteriorat. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise catre adresa de email: service@arobs.ro sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.

-  Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

-  Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Daca va incadrati in unul din cazurile enumerate mai sus, va rugam sa respectati pasii mentionati in procedura de retur.

Art. 7. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de garantia oferita. Garantia se acorda in conformitate cu Lg 449/2003(r) privind vanzarea produselor si garantiilor acestora, cu Lg 296/2004 - Codul Consumului in vigoare din 1.01.2007 si cu OG  2 l/l992(r) privind protectia consumatorilor - modificata si completata ulterior inclusiv cu legea 476/2006 si OUG 174/2008.

 

CONTACT:

S.C AROBS Transilvania Software S.A. Str. Sapatorilor, Nr. 5, Cluj-Napoca, 400409, Romania Telefon: 0364 730 907; E-mail: service@arobs.ro