0740 210 994 Orar: L-V 08:30-17:00  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Service si retur

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative: Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Daca tranzactia s-a efectuat cu carsul, dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de
politica acesteia.

1. GARANTIE SI CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI:

Art 1. Societatea AROBS Transilvania Software asigura o garantie de 24 luni pentru produsul achizitionat care se acorda numai in urmatoarele  conditii:

- prezentarea produsului si a accesoriilor intacte cu carcasa originala, fara urme de lovituri, inundari, desfaceri sau reparatii executate de catre personal neautorizat

- prezentarea  garantiei  in original,  insotita de dovada achizitionarii  produsului  (factura  sau chitanta)

- pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul prevazut la Art. 1 se reduce la aceasta durata

- produsele pot contine accesorii consumabile, garantia pentru aceste produse se reduce la durata medie de utilizare detaliata in manualul de utilizare al fiecarui produs

Art 2. Garantia isi pierde  valabilitatea  daca  produsul s-a defectat  datorita:

- nerespectarii  instructiunilor  de instalare,  punere  in functiune,  utilizare, intretinere, manipulare, depozitare, cuprinse  in documentatia  care  insoteste   produsul

- greselilor de instalare  si  intretinere,  accidentelor,   neglijentei  sau  neatentiei  in utilizare

- incendiilor si calamitatilor   naturale

- umiditatii  excesive,  apei sau altor  lichide  care  au patruns  in aparat,  indiferent  de mijloc,  atestate   prin  urme de lichid,  oxizi,  rugina,  etc.

- caderilor,  loviturilor,   socurilor,  deteriorarilor  mecanice  sau altor  acte de violenta

vizibile  chiar si pe carcasa,  antena,  acumulator  sau incarcator

- folosirii  de acumulatoare sau conectarii  la  surse de curent  neadecvate

- conectarii  accesoriilor  nerecomandate  de producator  si  utilizarii  de aplicatii  (software)  nerecomandate de producator

- socurilor termice sau electrice

Art 3. Aducerea  la  conformitate  a produsului  se va face intr-un  termen  de maxim 15 zile  calendaristice, in primul  rand  prin  repararea produsului   sau prin  inlocuire in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.

Art 4. Garantia  curge de  la data vanzarii  produsului  si  se prelungeste cu timpul  scurs de la data  inregistrarii  reclamatiei   defectiunii  aparatului  pana la data  repunerii in functiune  a acestuia  si  notificarii  in scris in vederea ridicarii  produsului  sau  predarii efective a produsului  de catre  consumator.

Art. 5. Cumparatorului i-a  fost  probata   fost  probata  functionarea  corespunzatoare a produsului si i s-a explicat   modul de  utilizare.   Cumparatorul a verificat   inventarul   de livrare  al produsului  inclusiv   existenta   manualului  de utilizare   in limba  romana  si  a declaratiei   de conformitate. Utilizatorul are obligatia de a citi si respecta instructiunile de instalare/utilizare descrise in manualul de utilizare al produsului.

Art. 6. Produsele fac parte din categoria produselor exceptate de la beneficiul legal de returnare in termen de 14 zile pentru contractele la distanta, conform prevederilor art. 16 din OUG nr. 34/2014 printre altele (i) furnizarea de produse silgilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.

Gamele de produse exceptate de la retur, din motive de igiena, daca sunt desigilate sunt urmatoarele (enumerare nelimitativa): aparate de tuns, aparate de ingrijire corporala, aparate de ingrijire a pielii, aparate de indepartare a parului, aparate de ingrijire a parului, periute de dinti electrice.

Puteti solicita returul de produse in termen de 48 de ore de la receptie (pentru contractele la distanta) in urmatoarele cazuri:

-  Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. 

-  Produs nefunctional/deteriorat. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise catre adresa de email: service@arobs.ro sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.

-  Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

-  Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Art. 7. Drepturile  consumatorului     nu sunt  afectate de garantia   oferita.

Garantia se acorda   in conformitate  cu Lg 449/2003(r)    privind   vanzarea produselor  si garantiilor  acestora,  cu Lg 296/2004   - Codul  Consumului    in vigoare   din  1.01.2007   si  cu OG  2 l/l 992(r)  privind   protectia   consumatorilor  -  modificata   si  completata  ulterior   inclusiv   cu  legea  476/2006  si  OUG   174/2008.


2. PROCEDURA DE SERVICE


- pentru produsele Silk'n, Sharp, Mio, Garmin si TomTom.

  • se trimite un e-mail de informare pe adresa de e-mail service@arobs.ro
  • acest e-mail va trebui sa contina: marca produsului, model, serie de identificare, defect reclamat, adresa de ridicare a coletului, persoana de contact si numar de telefon
  • la adresa specificata se va trimite firma de curierat rapid agreata pentru a ridica produsul si a-l aduce in service.
  • coletul va trebui sa contina certificatul de garantie in original si o copie dupa bon fiscal / factura de achizitie. Incarcatoarele produselor sunt, de asemnea, necesare.

- Pentru produsele Beurer va rugam sa sunati la nr. de telefon 0741 55 99 70.

Termenul de aducere la conformitate este de 15 zile incepand cu data la care am fost anuntati de produsul defect. Nu se trimit colete fara a se face instiintare catre Unitatea service, deoarece acestea vor fi refuzate ! Nu se trimit colete cu alte firma de curierat rapid, cu plata la destinatie, deoarece acestea vor fi refuzate!

3. PROCEDURA RETUR


- pentru produsele Silk'n, Sharp, Mio, Garmin si TomTom.

Se trimite un e-mail de informare pe adresa de e-mail service@arobs.ro sau se apeleaza unul din numerele de telefon 0364 730 907/0730 250 052.

Acest e-mail va trebui sa contina: marca produsului, model, serie de identificare, motivul returului (daca se doreste).

Se trimite coletul pe adresa Sapatorilor, nr.5 Cluj-Napoca, prin orice firma de curierat rapid (exceptie facand Posta Romana); costul transportului trebuie asigurat de cumparator.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi etc).

- Pentru produsele Beurer va rugam sa sunati la nr. de telefon 0741 55 99 70.


Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii produselor de catre comparator.

CONTACT:

S.C AROBS Transilvania Software S.A. Str. Sapatorilor, Nr. 5, Cluj-Napoca, 400409, Romania Telefon : 0364 730 907; E-mail: service@arobs.ro