8 Pași către un Stil de Viață Sănătos

8 Pași către un Stil de Viață Sănătos

Avem o singură viață, prin urmare, fiecare minut contează. Contează cum ne petrecem zilele, cu ce ne ocupăm timpul și cum ne simțim fizic și psihic. Prin urmare, este esențial să ai grijă de sănătatea ta, pentru a avea o viață lungă și frumoasă.

Renunțarea la obiceiuri dăunătoare este grea la început, dar cu cât încerci mai mult și nu renunți, cu atât va deveni din ce în ce mai ușor. Implementarea unor obiceiuri noi în medie, durează 66 de zile. Perioada aceasta poate fi împărțită în 3. Primele 22 de zile sunt caracterizate de opunere. Această perioadă este cea mai dificilă, căci zilnic ești provocat să faci ceva nou. A doua perioadă de 22 de zile te face să te îndoiești de progresul tău. În perioada aceasta, începi să te obișnuiești din ce în ce mai mult cu noile obiceiuri, dar rezultatele încă nu sunt atât de vizibile. Astfel, începi să îți pui întrebarea dacă chiar merită să mai continui. Ultimele 22 de zile prezintă semne ale automatizării. Nu îți mai este atât de greu să te ții de obiceiurile noi, ele încep să se automatizeze și începi să observi rezultatele. După 66 de zile, nu mai vorbim de obiceiuri noi, căci acestea au devenit o parte din rutina ta zilnică și nu mai trebuie să te motivezi ca să le realizezi. Ele vin de la sine.

Care sunt pașii esențiali către un stil de viață sănătos?

1. Consumă minim 2 litri de apă pe zi. 60% din corpul nostru este apă, astfel, hidratarea este esențială pentru funcționarea corectă a corpului. Dacă îți este greu să monitorizezi consumul de apă sau nu ai încredere în apa din comerț sau cea de la robinet, încearcă cănile filtrante de apă de la Brita.

2. Petrece minim 30 de minute pe zi cu sport sau mișcare. Încearcă să te plimbi, să faci câteva exerciții de sport sau alege scările în locul liftului. Știai că 30 de minute de activitate fizică pe zi reduce șansele apariției bolilor cardiovasculare, diabetului și al cancerului? De asemenea, corpul se simte mult mai bine dacă se mișcă și contribuie la starea psihică bună.

Dacă ai nevoie de o motivație în plus pentru a face sport sau nu ai posibilitatea să petreci timp afară, încearcă produsele noastre de fitness, perfecte pentru antrenamentele acasă. 

3. Evită consumul în exces al vreunui aliment. Așa cum, consumul ridicat de zahăr este dăunător, consumul oricărui aliment în exces poate să fie dăunător. Încearcă să menții echilibrul când vine vorba de alimentație. De asemenea, încearcă să reduci consumul de fast-food și optează pentru o alimentație sănătoasă. 

4. Încearcă să dormi între 7 și 9 ore în fiecare noapte și realizează un program de somn. Somnul este foarte important pentru o viață lungă și sănătoasă. Știai că, persoanele care nu dorm suficient au șanse mai mari de a avea o boală cognitivă, precum Alzheimer's, decât o persoană care în medie doarme între 7 și 9 ore? De asemenea, somnul slab crește posibilitatea de a avea cancer, diabet și probleme cardio-vasculare. 

Dacă vrei să îți monitorizezi somnul și să afli mai multe despre calitatea acestuia, încearcă Sleep Expert de la Beurer

5. Aerisește zilnic spațiul în care te afli și încearcă să petreci cât mai mult timp afară, la aer curat. Calitatea aerului influențează direct starea psihică și fizică. Dacă aerul din casa ta este compromis, poți experiementa dureri de cap, alergii, astm sau să ai sentimente de sufocare. Pentru a crește calitatea aerului, încearcă un purificator de aer.

6. Scade nivelul de stres. Stresul constant provoacă dureri de cap, crește tensiunea arterială, afectează somnul și scade încrederea în sine. Încheie o zi stresantă cu un masaj relaxant, realizat de un Aparat de Masaj

7. Spune nu dietelor. Dietele nu sunt soluția. Poate că pe termen scurt, o să observi o schimbare în greutate, dar pe termen lung, dietele afectează intens psihicul și sănătatea. Dacă vrei să faci o schimbare în privința corpului tău, încearcă deficitul caloric. De asemenea, urmărește progresul cu ajutorul unui Analizator Corporal. Acestea îți calculează nu numai greutatea, dar și procentul de grăsime, apă, țesut muscular, masă osoasă și caloriile. 

8. Încearcă să folosești produse de îngrijire facială cu un nivel scăzut de parabeni. Optează pentru Dermatocosmetice

În încheiere, vrem să îți aducem aminte de faptul că, rezultatele nu apar direct, ci necesită multă răbdare și perseverență. Noi credem în tine și suntem siguri că vei putea să faci o schimbare notabilă în viața ta. 

Descoperă și Echipament de Fitness Esențial pentru Sportul Acasă sau Monitorizează-ți Sănătatea: Află Care Sunt Valorile Normale ale Tensiunii, Glicemiei și ale Greutății

Comentarii